søndag, september 14, 2008

Er der plads ...

... til en ny blog? Og er der brug for en ny blog i Internettes utømmelige verden?
Javist...

Med denne blog vil jeg skildre min verden, at flytte fra den pulsrende hovedstad ud til landlivet, ved ikke om det er en kunst at kunne det.
Jeg har ikke planer om at gå rundt i jogging bukser, H2O sandaler og en Adidas trøje - så jeg matcher de andre "landboer", heller ej at deltage til vejfest hver weekend, deltage til dartkonkurrencer i den lokale SuperBrugs og lignende tiltag (ja, der er gang i fordommene her).
Jeg er stadig en storbypige, men har valgt at tage et spring i livet som kommer til at ændre mange ting, men inderst inde er jeg stadig den samme - elsker stadig flagrende kjoler, upraktiske stiletter, nattelivet med en god mojito og at slentre rundt i KBH City for at finde et unikt stykke tøj som man bare ikke kan undvære.

Bloggen vil være en (god) blanding af dagligdagen, mode, shopping, indretning, dyr og hvad der ellers rør min verden. På godt og ondt.

Glæder mig til at komme i gang.

3 kommentarer:

Mette Bertelsen sagde ...

Velkommen til blogosfæren. Jeg glæder mig til at følge med på din blog!

Helena sagde ...

Yeah en great mulighed for mig at foelge med i dit liv fra Amsterdam! Du maa komme til Amsterdam med dine stiletter engang :-) (Har fundet ud af at mange gaar med stiletter her, saa det godt kan lade sig goere paa de mange brosten (men det hjaelper ogsaa at have en cykel :-D)

Anonym sagde ...

Tommerfinger opad.

Bianca-