onsdag, november 05, 2008

Patchwork

Min dejlige søster venter sig - det er ingen hemmelighed - jeg skal være MOSTER til marts. Glæder mig helt sindsygt til det!
Hun har termin den 21. marts og vil som udgangspunkt ikke kende kønnet.

Så som den anden søde søster vil jeg sy et patchwork, eller rettere sagt 2 tæpper som hun/bebsen får.

Farverne bliver som vist, tilføjer nok lidt mere til pige gruppen - men hvad synes I so far?




Iøvrigt kommer der rød kant på dreng og gul kant på pige. Det prikkede er bagsiden.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er du bare en sød søster - det blir en dejlig personlig gave. Og farverne, jamen de er fine!!

Anonym sagde ...

Ja synes da også de er rigtige fine de farver og mønstrene!! Just go for it! Og så er det jo grinern, at jeg også er igang med patchwork tæppe til min nevø/niece, vil være den sødeste søster,svigerinde og faster! ;-) Hehe.. venter stadig spændt på lillen kommer ud til den store verden, så jeg ved hvordan du har det!! Glæder mig så meget til at blive faster! :-) Held og lykke med projektet!