tirsdag, december 23, 2008

Amsterdam

..det er nu ved at være noget tid siden Bianca og jeg rejste til Amsterdam og besøgte Helena. - men har først nu fået mulighed for at sætte billederne ind - der er mange mange flere, men disse må jeg dele med jer.

Det var en god tur, med fantastisk vejr og masser af fjolle latter :)


En stille og rolig frokost med duerne - men de kom sgu lidt for tæt på til sidst



Altså, lørdag aften hvor vi skulle ud og være smarte i byen knækker min hæl! Fes tilbage og skiftede til flade (!) sko - er det nu man skal holde tilbage med slik, marcipan, æbleskiver ... og andet julegodt? At hælen ligefrem knækker midt over!
- jeg kunne da også bare købe nye sko...



Taget i biblioteket som er bygget på vandet - rigtig smukt og lyst med utallige rulletrapper.



Stemningsbillede fra en kanal

Jeg kan kun sige; Amsterdam - vi ses!

Ingen kommentarer: