torsdag, januar 01, 2009

Jeg elsker

...sko.



Billedet er fra Amsterdam

Har fået denne skønne bog i julegave af min bror Emil. Har allerede læst halvdelen af bogen og blevet meget klogere på sko. Sko er fantastisk - dog er mine stadig pakket ned i en sort affaldssæk - skam mig.




Vil helt klart anbefale at læse den.


** Vidste du, at Adidas og Pumas stiftere er brødre, og havde engang et skofirma sammen. De gik hver sit efter et familie skænderi og så, så Adidas og Puma dagens lys.

** Vidste du, at Askepot er symbol på den idelle kvinde.

** Vidste du, at et afsnit af Sex and the City er opkaldt efter en gammel børneremse om sko.

** Vidste du, at Christian Louboutins første mærke hed Piaf, efter Edith Piaf.


Jo jo, jeg anbefaler gerne bogen. Og jeg låner gerne min ud når jeg har læst det hele :)

Ingen kommentarer: