torsdag, januar 29, 2009

Stof i massevis...

... men ikke rigtig nogle ideer.
Hm. Den er ny. Jeg har i de sidste par måneder samlet en hel masse fint stof som jeg bare måtte eje. Alt stoffet er 100% bomuld. Jeg har vasket og strøget det så det er klar til brug.

Tøset stof

Det øverste kunne jeg absolut ikke stå for, farverne er SÅ lækre! (fra: http://www.lullaby.dk/ en rest stykke fra udsalgssiden, hun handler også via Trendsales.dk). Planen med blomstrede stof, er gået lidt i vasken pga. årstiden, det skulle være til sommer bukser til mig selv, med en sort/hvid prikket linning, men det er ikke blevet til noget endnu. Måske til sommer. (fra: stof2000)
Det brune prikkede er der guld glimmer prikker ind i mellem, rigtig fint (fra:
www.trendsales.dk en stof rest fra en bruger) Det nederste med elefanter er reserveret til et bestemt projekt, i ser resultatet om ca 1½ måneds tid (fra: stof&stil)

Det drengede og favoritterne

Æblerne er mine all time favoritter, engang når der bliver en grund, køber jeg metervis af stoffet. Hell yea. (fra: http://www.malika-rosa.dk/ købte kun små stykker på 25 cm for at se hvad det var for noget). Flyverstoffet købte jeg for jeg skulle bruge nogle lapper på et tidspunkt, til barselsgave, skal bare lige have syet bukserne først (fra: www.trendsales.dk)
Elefantstoffet med sort baggrund var et impulskøb, så har jeg det med rød, lilla og sort baggrund - mangler den grønne. Hehe (fra: stof&stil).
Skilpaddestoffet er Ks favorit, skulle bruges til drenge patchwork tæppet, men nu har jeg det bare (fra: www.malika-rosa.dk)
Sidst men ikke mindst lime dots stoffet, det måtte jeg jo have med når jeg købte det lilla'e (fra:
www.lullaby.dk)

Den hvide drøm

Ok, jeg har snydt, det øverste broderi anglaise er min søsters køb, til hendes vuggerand som jeg skal sy. Glæder mig. (fra: stof&stil) Stoffet med Bambi og ællinger har I nok set, det er fra Amsterdam og købt til min egen bebs som forhåbentligt kommer snart. (fra: www.desprookjeskamer.nl/ prisen er lidt pebret men det er lækkert!)
Lige under er der et rimelig stort stykke vintage stof med smølfer på! Hvor fantastisk er det lige, vil jeg også bruge til min bebs, måske som betræk til en puslehynde (fra:
www.lullaby.dk)
Sidst i bunken er hvidt babyfløj, det er så blødt så blødt at jeg nok laver nogle babybukser af det, måske til barselsgaver (fra:
www.trendsales.dk en stof rest fra en bruger).



Måske der er nogen af jer som har fede ideer? Modtager dem med kyshånd.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

En lille bitte rettelse - www.malika-rosa.dk med kun en L ;-) Ellers ret fede sites med flotte metervare hos malika-rosa og lullaby!! Glæder mig til at se dine projekter med disse stof! :-D

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Ah, tak. Havde ikke tjekket linket. Det er ændret nu :)

Anonym sagde ...

Hej
stof med friske farver:-)
Ide: hvad med sengetøj eller hagesmække?
Håber du har det godt? det er ved at være længe siden vi har ses:-)
Knus Camilla Bredager

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Hej
Ja, havde også tænkt på sengetøj, men der er ikke nok til et helt sæt. Hagesmække var en mulighed, skal det fores med noget plastik halløj??

-- og jo, jeg har det rigtig godt :)