torsdag, juli 23, 2009

Den første...

... gene ved graviditeten.

Efter dagens jodemoderbesøg, er jeg blevet sengeliggende. Yes, den er god nok jeg har scoret en god omgang navlepilleri. Øv.
Hun ligger meget dybt i bækkenet (har jeg også fornemmet i den sidste uges tid) og jeg er blød indvendig - hvor jeg på nuværende tidspunkt burde være hård. Maven er sunket en smule og jeg har rigtig mange plukveer og føler ubehag ved dem, især om aftenen.
Skal ligge på langs i en uge og se om det bliver bedre, lillepigen skal bare blive derinde til i hvertfald min fødselsdag (11. august) hvor jeg vil være i uge 36, derefter tjaa, er det kun naturen der bestemmer sin gang.

Til jer som har glemt det, så har jeg termin 14. september, altså om ca. 7 uger.
Hun er heldigvis ikke på vej ud nu, men jeg skal være ekstra opmærksom på det.

Jeg havde det lidt på fornemmeren efter min tur til Finland. Så det er slet slet ikke sikkert at jeg går over tid, især ikke 10 eller 16 dage!!

3 kommentarer:

Søster sagde ...

Søs... Det vigtigeste er at du passer på dig selv og lillepigen, så kan du ikke gøre så meget mere... Knus Store Søs

Unknown sagde ...

så er det tilladt at glo tv, læse blade, magasiner, og bøger også må manden opvarte dig. Nyd det, ja jeg ved godt det er træls, at man skal passe på, men få det bedste ud af tiden alligevel.

Stine sagde ...

Åhhhh nej. Håber at se dig til brylluppet.. Hvil dig og nyd livet :)