torsdag, juli 30, 2009

Et lille pip og noget bolig indretning...

Først - pigebarnet er stadig intern.
Har været til kontrol idag, og det går fremad, hun ligger ikke så tæt på udgangen mere, så jeg må gerne forsætte med mit liv, dog skal jeg aflaste og hvile så meget det overhoved er muligt.
Så er super glad. NU må jeg altså snart begynde med alt det hyggelige, indretning. Ahh. Elsker bolig indretning, især når det er mig som bestemmer - K har meldt ud flere gange "det styrer du selv". Jæs. Og det gør jeg så.
Hun er iøvrigt skønnet til at veje 2000g, ligger i hovedstilling og "fylder godt ud i siderne".

Der mangler en del, hvad angår indretning, der er dog nogle ting der ligger fast,
puslebordet fra IKEA er indkøbt via Den blå avis,

grebene på lågerne skal udskiftes med disse

hyldedimsen til at hænge over bordet er købt hos en antikvariat og skal males hvid inden længe


har desuden købt en tapetrest fra Ferm Living på Trendsales, Wilderness, som skufferne skal beklædes med

Og så er det vist slut med indkøb og ideer.
Overvejer en hvid væghængt lampe til belysning om dagen og så en nuttet lyskæde til at bruge om aftenen.

Hvad synes I?
Kom endelig med forslag, indputs og andet grej jeg bare ikke kan leve uden ;)

7 kommentarer:

Maria sagde ...

Åh ja det er sjovt det der indretning. Hvad med nogle wallstickers? Man kan købe nogle søde sommerfugle (der er vist en 10-15 stk på en ark, og de er ikke bitte små) i Bilka for en 50´er mener jeg..

pernille sagde ...

Grinern!!! Har du læst min blog? Gør det og læs min 2. indlæg.. Grinern! Eller måske skræmmende.. hmm.. :-)

Pernille sagde ...

Oog må jeg anbefale denne her til lillepigen? F.eks til et lille håndklæde? Jeg er selv hooked på deres egern.. :D

http://www.kamia.dk/product.asp?product=564

Men feer er jo dig.

Silja sagde ...

De er virkelig nogle gode ting I har fundet. Og de er sikkert billig, og dermed kan se dyre ud efter make-over ;-) Synes dog der må gerne være noget farver ting, så barnet kan se på farver og ikke kun hvid - altså f.eks. lamper eller noget der hænger over puslebord og måske den skumgummimadras på puslebord. Men det bliver da spændende med resultatet!! :-)

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Tak for jeres indputs!
- Pernille, skræmmende!!
Kiggede på dit link og er nok mere hooked på den der sommerfugl - manden går lidt i spåner hvis der er FOR meget lyserødt :)
Kommer lige i tanke om at jeg har sådan nogle sorte metal "grene" som jeg har brugt til knager i lejligheden. Skulle måske finde dem frem.

Iøvrigt, selvfølgelig vil der være alle de sædvanlige ting, puslehynde, håndklæder, bleer, cremer og you name it. Det jeg er lidt blank omkring er rammerne omkring alt det himsergrims, man skal have ved sådan et bord.
Mangler især en fed lampe :)

pernille sagde ...

Hvad med en uro? Begynd med en i sort og hvid, da barnet først opfatter farver lidt senere, ikke? Og kan de fe ikke fås i en anden farve et andet sted måske? :-)

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Opfattelse af farver sker vist et par uger efter, så det er dumt at købe en i sort. Uro sørger K iøvrigt for, for han har fablet om en med lyd og der står jeg altså af - den skal vist også monteres over sengen.
Men... jeg har googlet og fundet frem til en mulig kombination :D