tirsdag, september 15, 2009

40+1

Tsk tsk tsk. 40+1. Officelt gået over tid. Hvem havde troet det - alle fagfolk (og jeg mener alle fagfolk) sagde at jeg ikke ville gå tiden ud, dels fordi hun har ligget og luret ved udgangen i godt og vel 8 uger nu, dels pga. min livmodermund har været blød i godt og vel 8 uger. Og ikke mindst fordi jeg har haft en utrolig tyngdefornemmelse.
Men hun er intern endnu, jeg mærker absolut intet, som i overhoved slet ikke nada.

Tjekkede lige hvad der stod på Netbaby om dagen idag og der står "Har du endnu ikke født".
NEJ! Ellers ville jeg jo ikke tjekke, vel.

På fagsprog hedder det, en overbåen graviditet. Det giver så ikke helt mening, når man langt de fleste steder skriver at normalen er 37 - 42 uger - men helt ærligt, hvad er også normalt nu om dage.

Ingen kommentarer: