mandag, september 21, 2009

Smukke lysestager og endnu et sy projekt


Jeg synes at disse porcelæn lysestager er så smukke, spottede dem hjemme hos min mor og forelskede mig. De er fra Bolia og koster omkring 70 kr. stykket.
Glæder mig til at gå de mørke tider i møde, de giver et hyggeligt skær og er en god feminin kontrast til vores store sorte (maskuline) spisebord.



Syprojekt nr. atten. Syet ud af stof resterne fra slå-om kjolen - og jeg mener virkelig rester, der er intet tilbage. Kan ikke finde hvilket blad jeg har mønstret fra, men det kommer nok. For det er ikke sidste gang jeg syr denne model.
Den er rigtig sød, lidt puffy (sidder dog fint stramt om min mave lige nu), pufærmer og firkantet halsudskæring, linning ved ærmerne og om taljen og så er den lidt ekstra lang.
T-shirten er super nem at sy, og kan laves i flere varianter, helt sikkert en god Stine-model.

1 kommentar:

Dorte sagde ...

Superflotte lysestager