mandag, december 21, 2009

Lidt nyt herfra...

...K har købt en julegave til sig selv, nye fisk til akvariet og en snes nye sten med huller. Jeg vil skyde på at han har købt omkring 50 stk fisk. Flere forskellige arter, så nu er der meget mere liv i det kæmpe store akvarie (500 l, hvis nogen skulle være i tvivl hvad jeg mener med kæmpe stort).


...K har også fået solgt sin motorcykel, det har taget lidt tid da det er uden for sæsonen, men den bliver hentet i det nye år.
...SÅ har vi fået bil, god nok ikke en smart bil, men den kan køre (!) og der er god plads til barnevogn og alt muligt andet. Den skal bare lige synes af en mekaniker, det sker forhåbentligt inden nytåret.
Jeg er SÅ klar til at boykotte det offentlige!

...Vigga bliver 3 mdr. imorgen. TRE MÅNEDER. Hun er bare glad, så nem og dejlig at jeg til tider glæder mig en lille bitte smule til vi skal have en til. Schyyy.
Hun sover stadig igennem om natten, vi har fået mængden af det supplerende ned til 1 flaske om dagen, som hun får inden sengetid. Hun ligner mere og mere K, men det gør ikke noget - han er jo så pæn ;)

...Vi er klar med alle julegaver, eller d.v.s. K mangler stadig at købe gave til mig, men den skal jeg med ud og vælge så vi venter til januarudsalget så jeg får mere for pengene. Ho ho.
Jeg/vi har også et par hjemmelavede gaver, dem flasher jeg først når folk har fået dem. Men I kan lige se disse som er fra Vigga til far.

1 kommentar:

Silja sagde ...

Ej hvor nuttede! Blev farmanden glad for dem?
Virkelig en fin ide, hehe!