onsdag, februar 03, 2010

Change away og forårsstemning

Jeg er i forårsstemning i disse dage (jeg ser slet ikke sneen!), blomster og friske farver, here I come.
Forleden i det vildeste snevejr og sovende Vigga på armen, købte jeg denne lille Omaggio vase, den passer perfekt til min store Casalinga vase og de hvide tulipaner som pryder vores spisebord (nu mangler jeg bare den gule Omaggio, så er det fuldendt). I ruskende snevejr købte jeg faktisk også 2 børnebøger til en 5'er hos Blå Kors.
I forårets ånd og farver har jeg broderet disse søde figurer, aner ikke hvad jeg skal bruge dem til, men måske er der en derude som lige præcis mangler en eller flere.
Jeg er på udkig efter noget rosa, pink, lyserødt, gammelrosa vintage stof til dukkevuggen. Stykkerne behøver derfor ikke at være særlig store ;)
Håber at der er nogen derude som kunne tænke sig at bytte... se også mit vintage tapet, som jeg også gerne bytter med.

6 kommentarer:

Mor sagde ...

- så fint så fint... ved måske ikke lige hvad man skal bruge dem til .... måske et pynte pudebetræk til børnværelset.. så skal du bare lave nogle flere :) og hvis du er helt arbejdsløs kan du jo udfylde baggrundene i farver der passer sammen ...ja ja hva ... rigtig god ide´:D

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Du er fuld af gode ideer, mor... ;) meen, nu rumsterer den der vugge altså i mit sind. Vil dimse med den snart.

Darling L sagde ...

Ej, hvor er de fine :-)
Sådan nogle kunne jeg da godt være interesseret i - men må hellere lige tjekke i gemmerne først, om jeg har noget af det du søger.
Kh Louise

Klejs sagde ...

Hej Stine.

Jeg vil gerne bytte din viden med noget jeg har, som du måske er interesseret i.

Du kan få 1x1 meter grøn småfolk æblestof, hvis du kan tegne og skriv ned på en idiotsikker måde, hvordan man laver tullebukser til 1 årig og 2 årig. Mønster må meget gerne medsendes. Samt skrive ned, hvordan man syer et helt enkelt firkantet patchwork tæppe. F.eks. hvis firkanter skal være 10x10 cm, hvad skal jeg så lægge til som søm og hvordan sys det sammen. Hvis du kan lige hitte rede i det jeg mener.

Æblestoffet er fra en slå-om kjole der laves til store kvinder som jeg. Men den ER for stor selv til mig, og jeg har ikke kunnet sælge den. Men jeg vil så klippe det op.

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Hej Elisa :)
Det kan jeg sagtens - forklare hvordan, skrive ned og tegne mønster osv... skal lige høre, det er str. 80 og 98? Er lidt i tvivl om jeg har bukse mønster til mere end 86... kigger jeg lige på.
Fang mig på mailen: stine.privat@gmail.com

Anonym sagde ...

Hej,
Jeg er helt vild med dine babuska broderier...måske du har nogle i lilla og lyserøde og gule nuancer - er der orange imellem gør det heller ikke spor...og måske du vil bytte med et eller andet? Jeg har noget stof, ikke meget, men jeg kan sende billeder af det jeg har på mail hvis du er intersseret?
Besøg endelig min blog malumsen.blogspot.com
Kærlig hilsen
Malene