søndag, februar 28, 2010

En lille gave

Jeg var inviteret til fødselsdag igår, eller rettere sagt vi var, K og Vigga var også inviteret. Planen var at Vigga og jeg skulle ind til KBH og hygge nogle timer med en snes venner/veninder.
Men...Vigga vågnede hver 2. time (nogle gange sov hun kun 20 min.) forrige nat og klynkede - vaccinen som hun fik i fredags er nok synderen, og hele dagen igår var hendes søvnmønster fuldstændig ødelagt. Mit også. Nøj, hvor var jeg træt. Så vi meldte afbud.
Øv, havde ellers glædet mig - men heldigvis fik jeg afleveret gaven for en uges tid siden, for havde lidt på fornemmelsen at Vigga ville være lidt ved siden af.

Fremvisning af gaven her, fremvisningen af mit søde barn må vente.

Aflang pude, syet i et miks af stoffer, det rødlige og bagsiden er vintage stof, det turkise og stoffet med fulge er fra stof&stil.
Jeg er rigtig godt tilfreds - og søde Cathrine, hvis puden ikke lige matcher dit øje og sind (og hjem), så får du bare noget andet.

1 kommentar:

Cathrine sagde ...

Puden er prikken over i'et :-) Så don't worry, my dear. Den ligger pænt på sin æresplads - og både storebror & co. og lillesøster har set og rost den!