tirsdag, februar 02, 2010

Jeg er blevet...

... tagget af Cathrine i Vis-mig-dine-kogebøger.

Mine kogebøger er slet slet ikke til fremvisning, det er nærmest pinligt, de er gemt væk i et skab; men der er en blanding af Frøken Jensen, Umahro, børnekogebøger og diverse foldere til fastfood (som nok bliver brugt flittigst). Den eneste K havde i forvejen var; 1001 cocktails. Mænd.


Klik på opskriften for at se i stort format.

Den udvalgte kogebog er en jeg selv har lavet, hæftet har jeg haft lige siden jeg var barn, men opskrifterne er skrevet i fra 2002 - og frem. Bogen indeholder kun yndlingsopskrifter, lige fra salater, brød, kager, cocktails, is m.m.

I anledningen af snarlig fastelavn, har jeg valgt opskrift på fastelavnsboller, den laver jeg hvert år. Altid. Og de er vildt gode!

Jeg tagger; Frk. Meilhede, Lilium Perfectium og Maria.

Reglerne for kogebogslegen er som følge:
Vis et billede af dine kogebøger.
Vis et billede af en udvalgt kogebog og en anbefaling
Tag tre af dine bloggere.

1 kommentar:

Darling L sagde ...

Jeg er med! Bedre sent end aldrig ;-)