tirsdag, februar 09, 2010

Mon jeg er dækket ind?

Svigermor kom søndag aften med det nyeste Netto blad og sagde at jeg absolut skulle køre hende til Netto mandag morgen når de åbnede. 9.00 sharp skulle vi stå der.
Og det var såmænd fordi de har fået tapet, bånd, æsker, flere bånd, broderier og en masse andet hobbyting, og hun synes at vi skulle hamstre lidt.
Som sagt, så gjort.Pakker med 2 ruller tapet á 93 cm (jeg synes at det minder mere om lidt kraftigt papir) til 29 kr.!
Jeg købte 4 pakker, hvor 2 af dem er ens. Jeg er især vild med det brune med små blomster.
Der er mange flere forskellige, men skynd dig, hvis der er flere som min svigermor, så går det stærkt med at få tømt ud ;)Der var også mange forskellige dekorationsbånd, jeg købte kun velourbånd, 20 kr. for en pakke med 4 farver á 1 meter. Jeg købte alle farvesamsætningerne - dvs. rød/rosa, blå/lilla og grønlige.
Og så har jeg modtaget noget bestilt vintage tapet, det øverst venstre er der 1 meter af og jeg elsker det, gemmer det til Vigga engang får sit eget værelse, det vil passe så fint til den gule Hoptimist birdie hun fik til jul.
De 3 andre er mindre stykker, super fine, men nok ikke lige mig alligevel. SÅ hvis der er nogen derude som kunne tænke sig det, så giv endelig et praj.K har en kammerart som ejer en malerforretning, han var i sit gavmilde hjørne og gav min svigermor en hel masse tapetstykker (på 1 m. eller mere). Jeg fik 2 af dem, lucky me, hun har også det grønne i orange/gul som jeg rigtig gerne vil fedte mig til også. Men det må lige vente.

Imorgen skal jeg til Stof&Stil og hamstre forårsvarer - DET glæder jeg mig til, min symaskine har stået stille i alt for lang tid, jeg har en masse syprojekter i hovedet.
Og så er der nyt vintage stof hos Lullaby i aften, jeg vil rigtig gerne have lidt rosa/lyserødt vintage stof (så blogdamer, det er mit mit ;) til dukkevuggen)

Sidst men ikke mindst, er der et par change aways undervejs og der er også lidt tapet og stof, så jeg har masser masser af tapet, papir og stof til at gå i gang med.

Jeg er SÅ klar til foråret.

Ingen kommentarer: