mandag, februar 15, 2010

Symaskinen gløder

Jeg er fuld gang med at sy tøj til Viggas forårsgarderobe, alt bliver syet i 74 - med lidt ekstra plads i bukserne, håber at pigebarnet kan passe det hele foråret og forhåbentligt noget af sommeren.
Og så har jeg endelig fået taget mig sammen og lært hvordan man tråder og syr med en tvillingenål - er blevet helt bidt af det, det giver det sidste finish til tøj med stræk.

Kender I det, at man har gang i mange projekter, lige pt. dimser jeg med;
- 2 t-shirts og 2 par bukser til Vigga
- 4 spisesmække til Vigga
- 2 spisesmække til en change away
- 2 babuska broderier
- 1 pude til en gave
- og så er der jo Trip Trap stolen

Måske er de alle overspringshandlinger for at gå i gang med den stol - K har dog lige sagt at han har en slibemaskine, så jeg satser på at starte med den senere i eftermiddag. SKAL.

Ingen kommentarer: