torsdag, februar 04, 2010

Trip Trap stol

Mit mest omstændige projekt til dato. Den står og kigger på mig og siger "kom nu i gang"...
Stolen er en jeg fik i dåbsgave, så den er fra 1983 (når jeg ser det på skrift, ser det ud som om det er 100 år siden). Den har været brugt i mange år og sidenhen været gemt hos min mormor (tusind tak til den der besluttede sig for at gemme den!).

Jeg har fået 110% frie hænder til renoveringen af stolen, for det er jo min. Indtil den er færdig så bliver den til Viggas stol.
Men, inden den kan blive til Viggas stol skal den skilles ad, vaskes, slibes, vaskes, males og males noget mere, så skal jeg have syet en ny strop til bøjen som vi også har, inden jeg når så langt, står den og kigger på mig.
Og Vigga kan snart sidde, så jeg skal vist have lettet min popo.

2 kommentarer:

Darling L sagde ...

Uh, hvor et spændende projekt! Jeg har også selv været i gang med en gammel Trip Trap stol ;-)
Kh Louise

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Hvordan gik det så? Hvilket maling brugte du?
Hilfe :-P