fredag, marts 26, 2010

Gaveregn

For ca. 2 uges tid siden vandt jeg et gavekort til House of Kids via deres konkurrence på Facebook - jeg vandt 1.000 kr. til frit benyttelse på deres side. Ettusindekroner!

Det er yderst sjældent jeg vinder noget og slet ikke 1.000 kr. Men det gjorde jeg og jeg brugte dem med det samme (he he) 4 stk. tøj og 1 stk. legetøj med musik og lys.
Tøjet (undtagen t-shirten med markblomsterne) er str. ca. 1 år, blomsterne er hun absolut vild med og mor er vild med tøjet.

Apropos gaver, så er nogle virkelig lækre give aways i Blogland for tiden, en af dem er en lækker stof pakke hos LilleLindell. Mere stof fra Malumsen.

Og så er der denne fra KrudtuglensMor.
Der er mange flere - links er ude i højre side. Måske man er så heldig at vinde endnu en gang.

Ingen kommentarer: