søndag, marts 14, 2010

Lidt nyheder og stof i massevis

Der har ikke været meget aktivitet her på det sidste, K har været i Jylland for at arbejde i nogle dage, så jeg har (for første gang) været alene med Vigga både dag og nat. Vi har hygget os rigtig meget, jeg har været nogle ture til Roskilde (bl.a. stof&stil - juhuu!), men jeg har bestemt også haft nok at se til.
Jeg har modtaget en masse pakker med stof fra change aways, et besøg hos stof&stil og været forbi en genbrug. Og så har jeg ovenikøbet modtaget stof bestilt fra Taiwan som jeg skal hente på posthuset imorgen.

Så nu har jeg rigtig rigtig meget stof - og har aftalt med mig selv at jeg kun må købe ind til Viggas sengerand, og så er det SLUT for denne omgang (medmindre der er change aways, for det er jo gratis ;))

Se her, hvad jeg bl.a. har byttet/købt.


Til venstre byttet med Rikke og til højre byttet med Malene.


Træer byttet via Trendsales, æbler byttet med Elisa og markblomster med Mia.


Dug og sengetøj fra genbrugsen.


Købt hos stof&stil, det øverste er indkøbt til sengerand,
men jeg har fortrudt det mørke,
så det laver jeg et par bukser til mig selv.
Svampe stoffet har jeg allerede brugt en del af på bluse og hjelm til Vigga. De 2 grønne og det orange er til påske sjov.


Pink fløjl og det lysegrønne skal blive til en forårsjakke til Vigga.
Grønt velour til et par bukser og det blomstrede bliver en tunika/kjole.

Der er nok at tage fat på, men idag skal jeg gå i gang med hynderne til Trip Trap stolen - den er nemlig helt færdig malet og skal bare samles!

Ingen kommentarer: