fredag, april 09, 2010

Mettiske cupcakes

I et stresset øjeblik, med gæster på vej, mad til Vigga og mad til gæsterne fik jeg lyst til at servere disse fantastiske Mettiske vanilliecupcakes. Overraskende og heldigt nok, er de nemme og hurtige at lave.
Blir nødt til at melde ud herinde også, at de er A F S I N D I G gode!
Også på trods af at min topping var lidt for flydende og jeg glemte frugtfarven. Jeg brugte mini forme fra Rice, og der blev 28 stk., hvis man bruger de store forme vil jeg nok anbefale at lave dobbeltportion (medmindre man kan nøjes med 6 stk.).

Kan kun sige prøv dem prøv dem prøv dem prøv.
Opskriften er lige her.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

De ser lækre ud- MUMS! Dem kunne jeg godt finde på at lave til svigerforældrene i morgen...

Anne sagde ...

Nøj, hvor ser de gode ud! Den opskrift må jeg hellere prøve:)

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Prøv, prøv... de er ret nemme og alle ingredienser er noget man som regel altid har i køkkenet.

mor/mormor sagde ...

....og de var rigtig gode :) :) :)