onsdag, maj 12, 2010

Kreativ dag

Imorgen skal jeg have en kreativ dag, planen er at en (meget kreativ) veninde skal besøge os og overnatte - og så skal vi jo rigtig hygge os. Men hun skrev tidligere i aften at hun var lidt sløj, så nu ser vi.
Men kreativ dag skal jeg have, for det betyder også at jeg skal have lavet et par ting færdige, det er jeg som bekendt ret dårlig til.


Her er et lille sneakpeak af hvad jeg skal pusle lidt med imorgen. En meget lille del af det - skal nemlig også have tegnet mønstret på en hættetrøje og anorak til Vigga af en bog som jeg har lånt, af en fra min mødregruppe.
Så skal jeg også have tegnet mønstre i den næste størrelse af favorit t-shirten til Vigga og buksedragten.

For noget tid siden syede jeg disse bukser til mig selv, stoffet var oprindeligt til Viggas sengerand, men det fortrød jeg jo. Bukserne har ligget færdige og brugt et stykke tid, men NU er der billede på også ;)
De kommer slet ikke til sin ret på billederne - det hvide/lyslilla er elastikkanten i taljen, kunne ikke få det med i picasa. Småblomstret er fra Stof&stil og kanten er vintage købt på Trendsales.
Jeg har allerede købt stof til et par mere (og har planer om at Vigga skal have matchende bukser), men er i 11. time kommet i tvivl om jeg måske skulle sy en nederdel eller kjole i stedet?

Nu ser vi, om jeg rent faktisk når noget - for K er på kanotur i Sverige, så jeg er alene hjemme med frøkenen.

Ingen kommentarer: