søndag, maj 30, 2010

Melodi Grand Prix 2010

Jeg ser fast MGP hvert år, da jeg var mindre havde vi hjemmelavede stemmesedler og gjorde et større nummer ud af det - så hyggeligt. Men nu ser jeg det bare alene, K synes at det er langt ude at gå op i sådan et kommercielt show, men ikke desto mindre synes jeg at det er sjovt at se, hvor godt (dårligt) showet kan være.

I år stemte jeg på Spanien, synes at det var det flotteste visuelle show og jeg blev så glad at se/høre på musikken. Sangen hedder Algo Pequeñito, som betyder Something Tiny, sangen er sunget på spansk og handler om de små ting i hverdagen som skal få kærligheden til at holde.
Det er smukt synes jeg.

Klik på videoen for at se det spanske bidrag.

Spanien fik lov til at spille 2 gange til finalen, da der var en fan som løb ind på scenen og ville være med.

Ingen kommentarer: