torsdag, juli 22, 2010

Blogshoppen er opdateret - stort stof salg!

Jeg har RIGTIG meget stof nu, så meget, at jeg ikke har plads til opbevaring længere :(
Jeg har ryddet ud i det jeg har modtaget senest, og pt. ikke ved hvad jeg vil bruge til, der kommer mere om et par dage, når jeg har kigget mine "gamle" bunker igennem.

Denne gang sælger jeg det helst - men bytter også gerne til stykker på mindst 17x17 cm i grønne/blå nuancer så jeg kan blive færdig med mit patchwork tæppe :)

Og så er der også lagt andet ind, bla. lidt pigetøj, Wiinblad dug og der kommer lidt mere løbende.

Kig forbi blogshoppen lige HER.

3 kommentarer:

Darling L sagde ...

Hej,
Jeg har lige luret kort, og der var lidt jeg kunne være interesseret i. Kigger lige mit eget stof lager igennem, om der skulle være større stykker i de farver du ønsker.
Skriver lige til dig i aften.
Kh Louise

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Hej
Jeg har faktisk nok stof til tæppet - fandt noget da jeg gravede lidt i bunkerne :)
Men vil meget gerne se hvad du har alligevel, måske noget hjertebanker stof :)

Darling L sagde ...

Hej igen,
Har sendt dig en mail.
Kh Louise