søndag, juli 18, 2010

Godter fra haven

Er det ikke smukt... Forskellige dahliaer og blomster fra svigernes del af haven (der er rigtig mange blomster der!)
Gule hindbær og snesvis af jordbær - faktisk har vi så mange jordbær at vi ikke kan nå at spise dem alle (og Vigga kan ikke lide jordbær, det skarn!), tomater og babyagurk fra drivhuset.
Vi har også skikkelsbær, peberfrugt, chili og ribs, men dem er der ikke så meget ved lige nu, planterne er stadig lidt små. Vi har også æble, fersken og kirsebærtræ købt sidste år, kun kirsebærene har været til at spise i år de andre frugt var vildt sure!


Jeg glæder mig virkelig til vi får sat skik på den have, den ligner desværre stadig en byggeplads.
Kommer tid kommer penge, vi har ikke råd til at få lavet den... men forhåbentligt forhåbentligt kan vi få sået lidt græs så der er grønne pletter til næste sommer :)

Og så skulle jeg nok lige bemærke, at min rababer saft ikke rigtig blev til noget, det smagte af sukker, så jeg smed det ud. Men hvis jeg får gaflet nogle flere gratis rababer, så prøver jeg igen :)

Ingen kommentarer: