søndag, juli 18, 2010

Hjemvendt

... fra årets ferie (og sikkert årets eneste ferie), Vigga og jeg har været i sommerhus med min mor, mormor og lillebror Kalle i en uge, K kom forbi onsdag aften for at sige hej.
Det har været helt fantastisk vejr og vi har rigtig daset i stor stil, jeg har også fået sovet en masse middagslure - hvilket jeg ellers ikke plejer at gøre herhjemme, men det har virkelig været skønt at være flere om Vigga og flere til at holde øje med hende!

Her er lidt billeder fra turen :)
Billeder af min mor, Kalle og fødselsdagskager til min mormor. Kagerne er mettiske vaniliecupcakes tilsat kakao og toppings er inspireret af denne opskrift.
Vigga var tit i vandet, både på stranden og i en balje i haven. På ovenstående billede havde hun sat sig med tøj og ble - som blev mindst 5 kg tung!

Mor og Vigga i vandet.
Hun synes nok at det var en lidt kold fornøjelse,
men det synes moren også.

Ingen kommentarer: