torsdag, juli 22, 2010

Papirnusseri

Det er et stykke tid siden jeg har dimset med papir, men i dag fik jeg lyst til at klippe lidt i andet end stof.
2 dåser som før har indholdt nutramigen (receptpligtig modermælkserst. hvis nogen skulle undre sig) med papir fra Rice og Rie Elise Larsen.
Og så en lille kasse fra Netto med tapet. De er ikke helt 100% perfekte, men de er blevet rigtig fine sammen. Æskerne står tomme nu, ved ikke lige hvad jeg skal bruge dem til, men det kommer nok.


Og så har jeg helt glemt at vise jer hvad jeg lavede til en veninde som havde fødselsdag i april!
Fugle på række og æsker med bambi papir og knapper.

3 kommentarer:

Julia Runge sagde ...

Hold fast hvor er de fine de to æsker med bambipapir! Det er nogle helt vildt fine knapper! :D Og lækkert at komme igang med papiret igen. Det er rart at variere :P

Malene sagde ...

Fine ting:) Det lyserøde tapet på Netto-æsken er rigtig skønt. Hvor har du mon købt det?

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Jeg er også vældig glad for tingene (veninden ligeså ;))

Malene - tapetet er købt hos Måleributikken, svensk tapetshop, prøv at google det.