torsdag, august 12, 2010

10 ting du ikke vidste om mig

Jeg er også blevet tagget i bloglegen, af Louise. Normalt går jeg ikke så meget ind for kædelege (det inkluderer også kæde-mails og kæde-sms), men jeg synes nogle gange at det er lidt sjovt at fortælle "hemmeligheder" og læse andres.

1 - jeg savner til tider at bo i København

2 - jeg har stadig ikke helt forstået at Vigga er min/vores, at ingen kommer og tager hende fra os

3 - jeg hader at løbe, men jeg skal skal tabe mig, det er nu eller aldrig

4 - jeg søgte engang (maaange år siden) optagelse på en håndarbejdsskole - og kom ind! men 14 dage før studestart meddelte jeg skolen at jeg ikke ønskede pladsen alligevel. Og det har jeg ikke fortrudt

5 - jeg bliver meget inspireret af min selvstændige og kreative veninde Silja, hun har virkelig givet mig lysten til at sy tilbage efter vi boede sammen og hun lærte mig en masse ting (og det er vist også en del år siden nu)

6 - jeg brænder for mit fag, socialrådgivning, også selvom jeg ikke er helt færdig uddannet endnu, men jeg kan mærke helt inde i mig selv at det er den rigtige vej

7 - jeg savner mine 2 norsk skovkatte, Zia og Tenka som jeg havde da jeg boede i København og måtte give nye hjem

8 - jeg glæder mig til jeg er færdiguddannet og der kommer ro på økonomien, så vi kan flytte til et nedlagt landbrug ude på landet

9 - jeg er slem til at gå og småspise hele dagen. Øv.

10 - og så er jeg SÅ skruk



Og så skulle jeg tagge 6 andre bloggere... :)

Elisa - Det klejske univers
Mette - Mettiske strøtanker
Tenna - Rumlighed
Bella - Ælle Bælle Bu
Pernille - En divas bekendelser
Pyntemynthe og mor

Ingen kommentarer: