mandag, september 06, 2010

Løber løber løber

... hånden på hjertet - det går liiidt trængt at få hevet sig ud og løbe en tur, skal lige have fundet ud af koordinering af løb, skole og Vigga (og trætte trætte aftener).

MEN, jeg kommer stadig ud - igår løb jeg 17 min. og 14 sek. SYTTENMINUTTEROGFJORTENSEKUNDER!


Så dem som griner lidt af mig, fordi JEG løber, kan godt gå hjem og vugge. Jeg får også flere og flere komplimenter for at jeg har tabt mig (ikke vægt mæssigt men på udseendet) så det MÅ give et eller andet.

1 kommentar:

c h a r l o t t e s v e r d e n sagde ...

Det er flot at du i det hele taget 'løber' overhovedet, så det skal du være stolt af... Det kunne jeg godt lære noget af :-) Det ER svært at få tid og overskud til den slags som småbarnsmor, især efter en dårlig nat, eller en hård skoledag. Men fortsæt endelig, det er nok startfasen der er den sværeste....!