fredag, september 17, 2010

Næsten klar til vinteren

Vigga og jeg har holdt fridag sammen idag og vi har oset rundt i Ros Torv (butikscenter i Roskilde). Og frøkenen er blevet lidt mere klar til den kommende vinter.
Olivengrøn/brun Reima tec købt på Trendsales sidste vinter - ja, vildt tidligt, men den er stort set ny og kun til 300 kr, måtte jeg slå til. Og den passer heldigvis perfekt.

Nyindkøbte olivengrønne vinterstøvler fra Primigi. Med voksetillæg und alles, var lidt bange for at vinterstøvle markedet blev tømt inden, så jeg er nok lidt tidligt ude. Men så behøvede jeg ikke at gå på kompromis med støvlerne da udvalget var stort.

Nyindkøbt vinterhue fra MinyMo. Den mørke er 100% den farve som flyverdragten har, så det er perfect match!

Vi har også 2 par strikluffer i rød/pink striber, men tænker at hun også skal have et par termoluffer når jeg finder nogen som ikke koster 200 bobs!
Og nu skal jeg se Talent 2010 :) god fredag aften.

3 kommentarer:

Maken sagde ...

Jeg har købt præcis de samme støvler til Liva. Købte dem sidste måned, det fik jeg at vide i min lokale skoring - dahm, man skal være tidlig ude. Var der tilfædigt idag, og der er meget få str tilbage-

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Livas mor har god støvle smag :D
Allerhelst gad jeg godt et par fra Angulus, nøj de er søde. Men pigens fødder er alt alt for smalle og så er de...pænt...dyre.

Unknown sagde ...

Angulus er vildt fede - så faktisk et par, med 40 % rabat, men turde sgu ikke at købe dem, fordi den lille dame ikke var med.ØVØVØV.
Måske næste år, eller når hun ikke vokser så hurtigt;)