tirsdag, oktober 05, 2010

Hvad går jeg dog og laver

... egentligt ikke så meget, eller det gør jeg jo nok.
Er begyndt på en del bestillingsarbejde, som jeg først kan flashe når de er givet og åbnet af modtagerne. Og det tager en god del af min tid.

Så har jeg i disse uger også obligatorisk undervisning på skolen, hvilket har betydet nogle lange dage og opgaveafleveringer.

Oveni hatten er jeg begyndt at løbe om aftenen efter jeg havde en periode på 2 uger hvor jeg ikke kom ud, ofte møder jeg tidligt om morgenen - og jeg er ikke en morgenravn til at tage en rask løbetur kl 5 om morgenen, så nu forsøger jeg der om aftenen.

Synes ikke at jeg har travlt, selvom det kan lyde sådan, jeg har bare ikke særlig mange af "hvad skal jeg dog lave" dage. Jeg roder nok stadig rundt i overgangen fra at have oceaner af tid under barslen til at planlægge ting lidt mere (og bedre), for vi skal også have mad på bordet hver dag.

Ingen kommentarer: