mandag, december 20, 2010

Marcipanløb og eksamenskuller

Jeg savner at blogge - og læse med hos jer, men for tiden slår de 24 timer i døgnet ikke til.

Synes ikke at jeg når noget som helst, andet end de daglige gøre mål og så får jeg læst lidt hist og pist. Heldigvis er de obligatoriske synopsis til begge eksaminer færdige og vi skal aflevere den ene på onsdag, så en (to) ting mindre at tænke på. Men, jeg er virkelig nervøs for mine eksaminer, for jeg er ikke sikker på at jeg når at fordybe mig nok i stoffet. Knald eller fald er det nok.

Jeg får heller ikke løbet, desværre, sidste gang jeg trak i løbeskoene var vist engang i oktober, siden da har jeg ikke haft ro i mit hoved til at tage ud - og siden hen har sneen, frosten og de glatte veje gjort sit.
Ved godt at det siges at give overskud når man løber, men jeg får simpelthen den sorteste samvittighed når jeg laver noget "unødvendigt", og løberiet tilhører pt. denne kategori. Har planer (store planer) at starte igen på den anden side af den sidste eksamen - for når den er overstået har jeg knap 3 ugers ferie - DET glæder jeg mig til.

I søndags var vi ude og kælke med Vigga, det var vældig sjovt synes frøkenen som hvinede ned ad bakkerne (hendes kælk er sådan en smart kælk med sele, så hun ikke falder af). På vej hjem faldt hun i søvn i Ks arme. Og sov så i 4 timer - tror at vi snart må kælke igen, haha.

Jeg har heldigvis fået købt/lavet alle mine julegaver for længst (endda så tidligt at der var visse som ikke anede hvorfor jeg kom med en gave, haha). Om lidt skal jeg hente Vigga (hun holder ferie fra på onsdag af, jeg skal udnytte hver mulighed for at læse, for når hun først er hjemme kan jeg ikke koncentrere mig :( )

Ingen kommentarer: