mandag, januar 24, 2011

Kreativ weekend og fleece i lange baner

Jeg har haft en veninde på besøg til kreativ weekend, og vi syede (og strikkede) på livet løs, jeg har fået indhentet en del af det jeg gerne ville sy til Vigga (i denne omgang). Der kom en rigtig god stak tøj ud af det, det var også rart at være to at lege og holde øje med pigebarnet.
Billeder af tøjet kommer enten iaften eller imorgen, billederne i aftenlys blev ikke så gode.

Stemningsbilleder.
Vi tog en rask løbetur både lørdag og søndag morgen, bagte hindbærsnitter, drak smoothies og hyggede rigtig meget. Glæder mig til næste gang! Fleece af rester til vuggestuen, for at den ikke skulle være helt kedelig har jeg aplikeret navn på. Der er iøvrigt rib ved ærmerne og ribroleau ved hals og forneden.Fleece til hjemmebrug, øvede mig samtidigt med at sy en delbar lynlås (har jeg aldrig prøvet før!) samt lynlås underfald.

5 kommentarer:

Bournonville sagde ...

sikke du har kreeret :) er vild med vigga jakken :) og flot arb, med lynlåsen.

Bianca sagde ...

Begge fleece jakker er flotte!

Maiken sagde ...

Det er da et yderst flot stykke arbejde :)

Oline Art sagde ...

Hvor er det nogle fine ting der er kommet ud af den weekend. Dejligt...:-)

Mor/Mormor sagde ...

Hvor er det nogle fine ting du /i har lavet. Hun er så fin i alt det nye.Den smukkeste model man kan tænke sig :)