onsdag, januar 19, 2011

Kreative projekter i ferien

Dem har jeg mange af, måske for mange at jeg overhoved ikke når dem alle for vil jo gerne slappe af. Jeg har også gået længe, virkelig længe, og udtænkt ideer,
blevet inspireret og haft lyst til at lave noget.

Her er et lille udpluk af hvad jeg vil sætte saksen i til Vigga, jeg har også stof + planer til mig selv, men det får i først at se når det er færdigt ;)
Iøvrigt, skal jeg nok oplyse hvor stoffet er fra når jeg bliver færdig med de forskellige tøjdele.

Forårs jakke til Vigga
Turkis jernbanefløjl, lilla rib og lilla/lyserød vintage stof.
Billedet gengiver desværre ikke farverne så godt.

Svampestof (bomuld) - nederdel med ribkant
Havtema (jersey) - berber bukser
Uglestof (jersey) - ikke sikker endnu hvad det skal bruges til
Fleece med gul lynlås + rib.
Jeg skal også lave en ny fleece til vuggestuen da
den lilla'e er ved at være lidt lille,
men det bliver noget kedeligt restefleece jeg har liggende.
Blomstermønstrede er babyfløjl (fra S&S nye forårskoll.!),
bliver til et par tullebukser.
Det turkisgrønne er med bittesmå stjerner, men det er en smule stift, så det duer næsten kun til en kjole.

Ingen kommentarer: