søndag, februar 27, 2011

Nattøj / tulletøj til salg

Jeg har haft gang i samlebånds arbejdet. Skal have tømt ud af mit stoflager (har erhvervet mig en masse nyt og fint stof, men det blogger jeg om en anden dag), og jeg vil prøve at sælge det som tøj i stedet for stof...

Alt er str. ca. 86/92, bluse med ranlanærmer og berberbukser/leggins.
Jeg er rigtig glad for snittet på tøjet, for bluserne er lange og kan snildt dække Viggas runde mave og bukserne er rigtig søde med den lille hængerøv. Herhjemme bruger vi det både som nattøj, men også som hygge/tulletøj hjemme, hun har brugt det meget mens hun har været/er syg.
Nedenstående er helt sprit nyt, og kan tørretumbles.
100 kr pr. sæt + 33 kr fragt

Beholder dette sæt.

Blødt meleret jersey, kantet med småfolk jersey og lysegrønt rib.
Close up billedet viser bedst farverne.
Koral jersey med fint hulmønster, kantet med økologisk jersey med svampe og lyserødt rib.


Tøjet kan købes via bloggen, men også på trendsales lige her.

Ingen kommentarer: