onsdag, april 20, 2011

Sommertøj til Vigga og masser af tøj til salg

Jeg har syet en lille bunke pigetøj i forskellige størrelser (primært 86/92) som sælges til billige penge - det kan ses lige HER.

Lidt sommertøj til pigebarnet er det også blevet til, kjole og matchende sommerhat (den er vendbar med det prikkede stof).
Jeg forudser mange flere kjoler i samme model, den er så skøn.

Modellen er fra Welinders bog


og stoffet naturligvis vintage, købt på trendsales.


Jeg synes at Vigga manglede en nederdel (og bukser egentligt også) som kunne matche med en hvid t-shirt fra Hollys med orange kløvre, den er SÅ skøn. Så jeg har syet nederdelen med et farvespil, for så kan den også gå til andet end orange...

Stoffet er blødt denim og rester. Modellen er ½ sol, jeg har brugt denne beregner.

Idag har jeg brugt nogle timer i det lækre vejr på at male legekøkkenet, det skal liige have en sidste omgang imorgen, derefter mangler jeg kun at male de små dele. Og selvfølgelig at sætte greb og papir på de helt rigtige steder ;)

Ingen kommentarer: