onsdag, juni 15, 2011

Resultat af sy-daten

Billeder af, hvad jeg lavede i Hillerød, jeg har sat bånd på kjolen, elastik i shortsene og stropper i buksedragten efterfølgende - skulle jo egentligt gøre det imorgen, men jeg kunne slet ikke have noget som næææsten var færdigt. Altså.

Lysegult hør fra Silja og uglestof som jeg har byttet mig til. Modellen er fra Ulla Welinders bog. Kjolen er måske ikke så vuggestue egnet, men den emmer af sommer!


Shorts/knickers i vintagestof. Modellen er vist fra Ulla Welinders bog, men den er jo nem at lave fra et alm. buksemønster. Meningen var at der skulle bindebånd i, men det kunne jeg ikke lige overskue.

Buksedragt fra EG (Nyt børnetøj). Der er elastik i stropperne, meget mere funktionelt end de lyserøde. Blomstret stof er vintage (og en rest fra den kjole jeg har syet til mig selv, mangler stadig liiige kantebånd!), det prikkede er fra Stof&Stil :)

1 kommentar:

Bianca sagde ...

Buksdragt ser godt ud på hende.. :)