torsdag, juli 28, 2011

Vigga er blevet klippet, sådan for real

... ikke bare pandehåret, som vi har klippet mange gange siden fødslen, men all over. Det er mor her, som har ageret frisør, og det er blevet rigtig godt. Nu er hendes hår tykt og glansfuldt og det flyvske babyhår er helt væk. Synes lidt at min lille bitte baby forsvinder langsomt og bliver til en stor pige på snart 2 år ...


Before

After


Der er lidt stille her på bloggen for tiden, dels fordi vi har været på ferie på Bornholm i en uge, dels fordi det regner (!) meget, at der skal masser til at aktivere Vigga indendørs - så mor bliver træææt. På mandag starter hun i vuggestue igen (og i mit stille sind glæder jeg mig en lille bitte smule), derefter skal der virkelig gives en skalle med dersens hus og have ting...

Selv starter jeg om præcis en måned, yes, jeg har stadig 4 uger tilbage af min ferie - og mit bachelor tema er nogenlunde på plads, skal snart kigge lidt efter relevant litteratur og interview personer, for det emne jeg gerne vil skrive om er meget tabu og meget svært at finde data omkring. Men nu må vi se ;)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

hvor ser hun stor ud :) Her glæder jeg mig også til at Liva skal starte i børnehaven - tsk tsk, så kommer der lidt mere ro i hjemmet. Hun har droppet middagsluren, det har jeg ikke ;)

Bianca sagde ...

Viggas mor styrer! :D

Mor sagde ...

Stadig mormors lille bitte Vigga :)