tirsdag, september 20, 2011

Efterårstøj 2011

Seriøs tøj flash, har været alene med Vigga i 4 dage, K har været på kanotur i det svenske. Jeg har været super effektiv om aftenen og produceret efterårstøj (mest bukser), for nu hvor det er slut med tshirts og shorts kan man se at der er mange bukser/bluser som er skrumpet lidt.
Jeg har mere i hovedet, men nu skal jeg lige være færdig med det jeg har tænkt, at sy til mig selv.

Model: hjemmetegnet, normalt laver jeg dem med rib, men her sat elastikkant på.
Stof: vintage


 Model: klapbukser, stjerne knappen kan ikke komme igennem hullet, men det var også mest for at bryde det "hvide knap look".
Stof: stof2000 tror jeg

Model: hjemmetegnet
Stof: Malika-rosa, købt på udsalg i sommers


 Model: hjemmetegnet (mønstret er taget fra en købt hue). Begge er samme hue, bare vendt fra hver sin side.
Stof: Malika-rosa, også købt på udsalg, på et tidspunkt

 Model: Blusen er fra Homemade (stof2000) og der er tilhørende jogging bukser i den ensfarvede lilla. De er samme model som de andre bukser (har glemt at tage billede af dem)
Stof: Begge er fra Malika-rosa - tadaa på udsalg.

Ingen kommentarer: