tirsdag, september 20, 2011

Tøj til mini #2

Mini tøj i str. 50.
Jeg har faktisk også lavet en heldragt i uglestof og en slå om bluse magen til understående i gult velour, men jeg har efterfølgende opdaget at trykknapperne holder bedre hvis der er flere lag stof eller noget forstærkning - og det har jeg ikke fået syet i det andet, så lige pt. ligger det i skammekrogen, måske blir jeg færdig, måske ikke.
Kender I ikke det?

Sparkebukserne og blusen er fra et Ottobre blad som jeg har lånt på bibliotektet.

Jeg er iøvrigt meget meget utåååålmodig for at vide, om det er en lillebror eller lillesøster Vigga skal have. Ih, 4 uger føles længe at vente :)

1 kommentar:

Retro Rejen sagde ...

Det er bare så superfint! :-) Det bliver så spændende at finde ud af, hvad i får. Du er forresten i terminstråd med min søster, opdagede jeg:-)