søndag, oktober 23, 2011

Den praktiske søndag

I dag har vi taget hul på de første forberedelser til baby2s ankomst. It feels good.Planen er at K og jeg rykker ud af soveværelset og Vigga får værelse derinde (sammen med vores klædeskabe + puslebord + opbevaringsskab). Men for at det lykkes, kræver det oprydning af den største art, vi har faktisk hele 9 flyttekasser stående i soveværelset, som der ikke rigtig er blevet kigget i siden jeg flyttede ind i huset for 3 år siden. Ha ha.
Jeg har brugt det meste af dagen på at sortere (K har ryddet op i udendørsarealerne), smide ud, gemme og skrive sedler, og de er reduceret til 4 kasser. Det er fornuftige ting; som en kasse med lego, en kasse med jumbobøger (?!), en kasse med billeder, albums og tomme mapper og en kasse med diverse, bla. en masse hobby/kontor ting som jeg har haft. Så jeg er vældig tilfreds. De kommer ud til containeren sammen med vores andre ting som skal opbevares.

Imorgen tror jeg at jeg vil begynde at sortere lidt i Ks tøj, han har frygtelig meget tøj, på trods af at han 90% af tiden har arbejdstøj på, og han bruger langt mere skabsplads end jeg gør - hvor vildt er det lige... mænd...

Ingen kommentarer: