mandag, oktober 17, 2011

Splittet lift og næsten halvvejs

Jeg er i gang med mit, hidtil, største syprojekt. Ikke størrelsesmæssigt, men nok mest kompliceret projekt. Jeg har købt en billig lift, og splittet den fuldstændig til atomer. Wee..

Planen er at der skal nyt betræk!
Jeg vil ikke afsløre hvordan den skal se ud, for jeg ved det ikke helt selv, haha - men den blir enten lilla eller turkis - svaret får vi forhåbentligt imorgen, hvor baby2 skal gennemscannes for misdannelser, det betyder også at jeg er halvvejs lige om lidt?!






Projektet ser, ved første øjekast, ret voldsomt ud, men der er mange af delene som er overlocket sammen, foret er pladevat, undtagen i kalechen som er skum. Der er få dele som jeg vil genbruge, og det er; bund, stel, skum, stivere til kaleche og overlæder.


I skal ikke snydes for den søde storesøster

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Wauw det ser spændende ud! Glæder mig til at se resultatet:)
Kh Catrine

Mor sagde ...

så kær lille Vigga ... hun ligner dig mere og mere :)