torsdag, november 17, 2011

Tiden flyver...

... opdagede idag at det er 14 dage siden jeg har lagt et nyt indlæg, tiden går bare så stærkt med hverdagen, bachelor (5 uger tilbage!), forberedelser til jul, baby og Viggas værelse.Jeg bliver helt rundtosset af at tænke på det - de dage hvor jeg tænker "hvad skal jeg dog lave", blir der færre af jo mere vi nærmer os julen.

Apropos Viggas værelse, så har vi (eller rettere sagt K har) fået købt seng!
Det er en halvhøj voksen, uden alt tilbehøret og madras.
Den er STOR, og min lille bitte 2760g barn ser meget lille ud ift. sengen.

Men Vigga blev ellevild da hun så den..
Hun sover stadig i åben tremmeseng (det går faktisk godt, hun bliver liggende!) for der er ikke plads til endnu en voksenseng i vores soveværelse, men sengen var en udstillingsmodel til 500 kr, så K slog til. Nu skal vi bare liiige få omrokeret så vi alle kan være her.

Ingen kommentarer: