torsdag, februar 09, 2012

Forårs tøj 2012

Billeder uden elastik i bukserne, det har jeg ikke nået at få i, men mon ikke det går :)

Model: Stof2000 Robin
Stof: Malika-rosa 

 Model: Ulla Welinder
Stof: Har jeg byttet mig til

 Model: Ballon nederdel fra Onion nr... (ved jeg desværre ikke)
Stof: Yderst er der tyndt mørkt denim, husker ikke hvor jeg har købt det,
inderst er fra en lykkepose fra Panduro


 Model: Stof2000 Robin
Stof: Denim fra Stof&Stil og kattestoffet er købt på eBay 

Forside 

Bagside
Model: Ulla Welinder
Stof: Købt på Etsy 

 3 stk. leggins
Model: Meedoms form 0
Stof: grønt med hjerter + mintgrøn er fra Stof&stil og det lilla'e er købt af en veninde. 
Tunika
Model: Ulla Welinder
Stof: Stof&stil 

3 kommentarer:

Inainaa sagde ...

Åh dog, hvor er det dog noget sødt tøj til foråret!

Silja sagde ...

Åh hvor er de så fine!!! <3 I love it!! Så er Vigga jo så godt som klar til forår! :D

mor sagde ...

Sikke nogle fine ting. Glæder mig til det bliver vejr til at se hende i det :)