lørdag, marts 03, 2012

Hyggepuder til Viggas værelse

Må ikke glemme at vise jer puderne jeg syede til Vigga, dengang jeg ventede på nyt fra min veninde.

Bambi retro stof på forsiden 

Bagsiden af Bambi, stoffet har jeg byttet mig til

 Forside et broderi som min mor begyndte med da hun var barn - og jeg over 30 år senere har færdig gjort. Jeg har billeder af "før" men det ligger på den gamle computer.
Kommer en anden dag.
Bagsiden af broderi puden. 

 Michael Miller påklædningsdukker
Bagsiden af dukkerne - stoffet er lyseblåt med beige prikker og er fra en Panduro lykkepose.
Der er også rosa pippingkanter.

 En anden form for påklædningsdukker
 Bagsiden. Stoffet har jeg fået.

 Sommerfugle fra stof2000
 Rosa babyfløjl med gult pipping.


Engang, når Vigga bliver stor nok skal hun sove oppe og puderne bruges til en hyggekrog nederst. Men indtil da bliver de brugt som hyggekrog/sengeforkorter.

1 kommentar:

Mor sagde ...

Hvor er de blevet fine- og hvor er den flot den pude du har lavet af det gamle broderi ! Glad for at jeg har kunnet bidraget lidt til din kreative åre ;)