tirsdag, april 24, 2012

Stof til forår/sommer

Jeg har fået solgt en del stof som jeg ikke får brugt/eller vil bruge alligevel, så der har været penge til at købe nyt...
Tyndt denim
Bukser til begge piger
Mønstret babyfløjl
Ikke så sommeragtigt, men det er helt fantastisk smukt.
Nederdel til mig og resterne bliver brugt til Vigga til efteråret.
Stribet velour
Hygge bukser til Vigga
Gult isoli
Bukser til Vigga

Desuden er der også indkøbt tråd og nye mønstre.
Fra Etsy
Snehvide print
Kjole til Vigga
Til små projekter tror jeg
Jersey med ugler og træer
Det var rigtig billigt, så jeg måtte have det.
Jersey med regnbuer
Natkjole

Jersey med stjerner og glimmer
Afhænger af tykkelsen, men måske en hættetrøje til Vigga

Jersey med stjerner og glimmer
Bare fordi jeg elsker stjerner OG glimmer

Fra Stof & Stil

Og så har jeg fået 2 meter af dette fine stof (det er rigtig fint og kan ses her) fra svigermor og der er nok til et par sommerbukser til mig, knickers til Vigga og overalls el. bukser til Isolde.

3 kommentarer:

Silja sagde ...

Åh hvor er det hele så fint og lækkert stof!!! Elsker også stjerner og glimmer! Spændende når resultaterne bliver flashet af alt det stof! :-D

Retro Rejen sagde ...

I looooove! Ih, jeg skulle da lige have set det under snehvide, det er skønt! Kan du ikke tænke, om jeg må købe et mikro-stykke til lommer til et par bukser?
Du har så god smag, dame :-)

Pernille sagde ...

Sikke meget fint stof - jeg synes IKKE du skal flashe hvad du får ud af det, for jeg bliver højst sandsynligt MEGET misundelig og det er ikke sundt for min økonomi pt.... :-D