søndag, maj 06, 2012

Forår og sommer tøj 2012

Jeg har købt en masse nyt stof, har også klippet det hele ud - men det tager lidt tid at få det færdigt, så her er første omgang :)

 

 
2 stk natkjoler
Modellen er fra Ulla Welinder, jeg har undladt elastik i ærmerne.
De er allerede flittigt brugt.
Stoffet er fra Etsy og en rest jeg havde.

 
Stjernebukser fra det nye forårs stof fra stof2000
Modellen er begge Robin fra Stof2000, det ene med rib og den anden med elastik i taljen.
(Isolde passer først sine engang sensommer/efterår)

Glædede mig til at prøve det nye harems mønster fra Stof2000 (Chris) og købte tilhørende gult isoli (med sølv rib), men modellen er mildest talt ubrugelig :(
Benene er meget (!) smalle og røven meget stor, modellen harmonerer slet ikke - rigtig øv, og jeg har endda syet den i et nummer større og gjort præcis som anvist. Ved ikke hvad jeg skal stille op med dem, jeg har ikke mere gult isoli og vil ikke bruge mønstret igen - kan man skrive en mail til stof2000 og påpege det?

3 kommentarer:

Camilla sagde ...

Sikke fine ting du har lavet.. Og hvor er det øv med de gule bukser, de ser ellers super fede ud på billedet.. Jeg ville ringe til den stof2000 hvor du har købt det og fortælle som du har beskrevet så er jeg sikker på de vil prøve at hjælpe dig..
Jeg købte en dag til en vest til Celina og hende der hjalp mig i butikken sagde at hvis hun havde vejledet mig forkert og det ikke var nok skulle jeg komme ned..
Så vil tro de vil gøre hvad de kan for at hjælpe dig..
Kh Camilla
tak fordi du deltager i min give away.. Har tilmeldt mig hos dig så glæder jeg mig til at læse mere hos dig..
http://celinas-verden.blogspot.com

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Jeg har købt stof og mønster online, jeg har købt det antal cm som stod på mønstret, hvilket også passede.. Men det er bukserne konstruktion som er helt gal synes, jeg men det kan være at det er fordi modellen ikke falder i min smag?

Kirsten sagde ...

Jeg synes godt nok, at det er noget sødt tryk, der er på tøjet. Hvor har du købt det henne?