fredag, juni 01, 2012

Blandet forår og sommertøj 2012

Lidt (eller måske skulle der stå "lidt") blandet forår/sommertøj som jeg har syet det sidste stykke tid.

Knickers fra Ulla Welinder med kirsebærlommer
(en rest jeg har fået, men det er vist fra stof2000)

Knickers i det tynde blomstrede stof fra stof&stil.
Modellen er Vigge fra Homemade (Stof2000)

Et par Welinder knickers bare uden lommer og med rib.
Hør'et er hjemmefarvet.



Et par bukser i tyndt babyfløjl, jeg har købt det i Stofdillen for 40 kr for en meter, men har efterfølgende set det hos andre stofbutikker til over 100 kr for en meter!
Buksemodellen er Vigge fra Homemade - synes at det er rigtig sødt at det skærer sådan bagpå.

Leggins fra Meedom (form 0)


2 par korte shorts med rib, stoffet er rester.
 Modellen er fra Meedom (form 1 tror jeg)


Og endelig et par sensommerbukser til Isolde, ligeledes af rester.
Modellen er min alltime favorit Robin fra Homemade (stof2000)


Beklager billedernes forskellige "opstilling" men jeg har fundet et godt sted at få dem taget, nogle er taget før fundet :)

1 kommentar:

Silja sagde ...

Hold da op, mange par bukser du fik syet! Og så er de bare hamrende lækre! Både stoffet, mønstret og modellerne. Må se om jeg ikke også kan få syet sådan nogle. Men måske bedre at vente til bettepigen kan stå op og vise sine lækre bukser stående ;-)