tirsdag, oktober 02, 2012

Hvordan kunne jeg leve uden Aventbøtterne

Ej, men jeg forstår det ikke?
De er SÅ smarte. (og jeg ved godt, at største delen af mine læsere allerede har (store) børn, men det kunne være at der var en derude som fandt det lige så smart og uundværligt som jeg)

De kan bruges til alt - se bare et lille udpluk af hvad jeg har brugt dem til de sidste par dage ...
Kartofler fra dagen før
Modermælks erstatning lavet klar, bruges til at drikke, blande i mos og grød.
Abrikosmos til fx. havregrød


½ banan (jeg har spist den anden ½del til morgenmad) til mos
½ kiwi til mig, resten har jeg spist til morgenmaden sammen med bananen


Små mini frikadeller til fryseren, så kan man tage en ud når mindsten skal have noget kød
 
De kan fryses, komme i opvaskeren, mikroen ooog så kan de stables.
Jeg har købt mine brugt på DBA, 10 stk. for 100 kr.

4 kommentarer:

[Spitzenklasse] sagde ...

de er super gode især pga skruelåget. Men jeg er nu også glad for nogle små fra vital baby købt på amazon med silikonebund, så det er nemt lige at poppe frosen mos i grøden.

Glaphuset sagde ...

Tak for tippet :o) Dem kendte jeg ikke, her i huset er vi også ved at nærme os grød, mos, slæbe-rundt-på-alt-muligt-babymad perioden. Måske man skulle...... Købe nogle Avent bøtter ;o)

Anette.

Mor sagde ...

Aldrig hørt om dem :D men de ser gode ud.... måske man ikke kan leve uden elller er det mest til baby ting ?

Livet blandt stiletter og mursten sagde ...

Ej, men de er SÅ gode. Og så er de væsketæt, det er lidt af en "mangelvare".
Tror nok at de er gode til babyer/børn ;)