onsdag, februar 27, 2013

3 bluser på stribe

Jeg har syet lidt bluser til små størrelser, har planer om flere bluser/t-shirts - men de skal lige klippes ud først.
 
Til Isolde
(ja, der er allerede pletter på, hun havde den på i knap 2 timer 
- før jeg kom i tanke om at jeg hellere måtte få taget et billede.. Ih altså)

Blusen er af rester af det lilla prikkede stof.
 

Et tullesæt til en venindes pige som fyldte 1 år for en uges tid siden ;)
Det stribede er købt på udsalg sidste forår i stof2000.
 
 
Og en bluse til en dreng som fylder år samme måned som Isolde.
Stoffet er et lille stykke jeg har købt via Facebook - men det er vist fra stof&stil.
Alle bluserne er efter Robin mønstret.
 
Er det bare mig eller er alle mine billeder lidt smågrynet, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor. Er mit kamera ved at blive gammelt og træt?
Eller er det blot fordi viklen er dum ift. lyset?

2 kommentarer:

Hybel sagde ...

Tror det er lyset der driller ... :-)

Unknown sagde ...

Jeg tror måske den der "grynethed" er grundet fokuset på kameraet. Men jeg er ikke sikker - skal jeg se på det? :)
Jeg er vild med det hele! Prikker og striber er lige mig. Men elefanten - jeg er solgt. :D du er så dygtig