mandag, marts 25, 2013

Lidt mere forårs tøj

Noget af det sidste forårstøj jeg har klippet til pigerne
- næste omgang står andre små (og store) børn for tur.
 

Chris bukser fra stof2000 - og nu lykkes det at finde en god pasform!
Jeg har brugt str. 92 og forlænget benene til en str. Vigga (104/110)
Og de passer perfekt, så fine.


Noget af mit absolutte yndlingsstof, det er så lækkert og fint.
Modellen er 20022 fra Onion

Klapbukser til mindsten uden knapper,
vil have knapper i den blålige farve, og dem har jeg ikke på lager.

Det er længe siden jeg har lavet noget i vintage stof (har ikke så meget tilbage efterhånden)
En lille rest til Isolde - kjoler er total upraktiske nu hvor hun ikke kan gå,
men jeg er optimist til sommer ;)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Sikke noget skønt tøj. Jeg er særlig vild med bukserne! kunne man være heldig at få lov at se dem på Vigga, for at se om det er noget Liva skal forsøge sig med.

Og de der berømte klap-bukser - er de gode?? Har set dem mange steder, men jeg hader nye møsntre, men er det noget jeg skal kaste mig ud i?

Unknown sagde ...

Wauw hvor er det noget skønt tøj. Jeg er helt vild med hjorte-blomster-stoffet. Det minder mig faktisk lidt om det design-tema, der kører i Illum Bolighus. Det er bare så skønt! Rigtig godt arbejde, Stine. :)

Mariann sagde ...

Jeg er helt vild med bukserne! Det er du ikke helt dårlig til :)