tirsdag, april 02, 2013

Weee jeg skal på ferie



... mini ferie, og "bare" til Stockholm.
Men jeg glæder mig SÅ meget, forærede K en tur til Stockholm til hans fødselsdag i januar, og nu nærmer tiden sig endelig - vi skal afsted på fredag en lille weekend.

Jeg har ikke rejst siden før jeg blev gravid med Vigga, så det er meget meget længe siden (jeg er vant til at rejse relativ tit). Glæder mig til at få noget kæreste tid, spise og sove (!) i fred. Ahh.

Vi skal bo på Hotel Nordic Sea.










I hotellet er der også Ice Bar, hvor alt er lavet af is. Selv glassene. Det skal vi helt klart besøge.


 

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Jeg håber at I havde en god tur!
Kommer der nogle billeder fra turen, eller eventuelt et oplæg? :-D

Det lyder i hvert fald suuuper lækkert med en væk-fra-det-hele-kæreste-tur.